Včielka

Triedne učiteľky:

Veronika Benefiová
Csilla Matusová

Trieda: 4 – 6 ročné deti

Počet detí: 17

Interný projekt:

„Poď sa učiť, čo sa sluší”
Cieľom projektu je uplatňovanie prvkov prosociálneho správania, formovanie spoločenských a občianskych kompetencií integrovaných do osobnostných a a sociálnych kompetencií zahrnuté v úlohách na rozvoj otvorenej komunikácie, dôstojnosti, ľudskej osoby, pozitívneho rozhodovania, rozvoj citov, empatie a asertivity. Dieťa sa postupne učí zachovávať určité pravidlá, potrebné pre život v kolektíve:
úcta k sebe – ak si nevážim sám seba, ako si môžem vážiť druhého človeka
pozdraviť sa vzájomne – a tak získať pocit, že sa tešíme zo vzájomného stretnutia
usmievať sa – na iných, a tak im dať najavo svoju spolupatričnosť
poďakovať sa – vždy, ak pre nás niekto niečo urobil
pomáhať– bez nároku na odmenu
darovať– taký darček, ktorým urobíme radosť
vedieť sa vcítit’- 
do myslenia a konania druhého človeka, aj keď zmýšľa inak ako ja

Krúžky:
Výtvarný
Cieľom krúžku je rozvíjať výtvarné nadanie detí, aktívne rozvíjať vlastné schopnosti v kolektíve kamarátov s rovnakými záľubami, utvoriť pozitívny vzťah k výtvarnému umeniu a tvorivej činnosti. Oboznámiť deti s rôznorodými výtvarnými materiálmi a technikami. Činnosť krúžku je zameraná tak, aby výtvarná práca detí zaujala a aby estetické vnímanie a tvorivá aktivita vytvárala v nich pocity radosti a uspokojenia.
Výtvarný krúžok vedie pani učiteľka, pracuje podľa plánu krúžkovej činnosti, ktorý je interným dokumentom MŠ.
Anglický
Cieľom anglického krúžku je vytvoriť u detí pozitívny vzťah k výučbe cudzích jazykov. Zameriava sa na oboznamovanie detí so základmi anglického jazyka prostredníctvom piesní, básní, riekaniek, didaktických a pohybových hier. Hravou formou deti získavajú základné vedomosti z rôznych tém, rozširujú si slovnú zásobu, ako aj základné jednoduché frázy, či vetné spojenia s využitím obrázkov, hračiek či didaktických pomôcok. Krúžok vedie externá učiteľka anglického jazyka.
Tanečný
Moderný tanec dáva deťom možnosť prežiť úspech, navodzuje dobrú náladu, vytvára pozitívnu atmosféru, podporuje spoluprácu a kooperáciu v skupine musia sa sústrediť. Tanec je aj prostriedok na riešeniu problémov a vzťahov v skupine Priaznivo vplýva na myslenie detí, vnímať vykonávané pohyby. Je taktiež výborný na pamäť detí, keďže si musia zapamätať tanečné prvky. Každé dieťa je jedinečné a tanec u neho rozvíja nielen pohybové zručnosti, ale aj jeho osobnosť, učí akejsi disciplíne . Pohyb u detí i keď je to formou tanca je veľmi dôležitý. Tanec v MŠ prebieha zábavnou hravou, nenútenou formou a jeho cieľom je naučiť sa vnímať rytmus, melódiu, základné tanečné prvky a priniesť deťom radosť z pohybu a vzťah k tancu.


AKCIE, PODUJATIA
Návšteva základnej školy

no images were found

 

Sadenie kvetov

no images were found

Vynášanie Moreny

no images were found

 

V knižnici

no images were found

Interný týždenný projekt

no images were found


Detský karneval

no images were found

Mikuláš

no images were found

Interný týždenný projekt

no images were found

Halloweensky večierok

Deň úcty k starším

no images were found


Týždeň zdravia

no images were found

Návšteva Hasičskej stanice

no images were found

Interný týždenný projekt – doprava

no images were found